Oğlum 2aylık gazını hep zor çıkaran bi bebekti ama iki gecedir gazı hiç hiçç çıkmıyor ağlıyor, uykusunun arasında gazdan rahatsızlanıp uyanıyor 15-20dk uğraşıyorum mümkün değil çıkmıyo neden olabilir başına böyle bi durum gelen varmı ne yapmam gerekir?