Benım kardeşim 300 TL lik alışveriş yaptı oradan gümrükte takılı kaldı tamı tamına 1 buçuk aydır uğraştı vergi ödemedikleri için gümrükte takılı kalmış sonrasında vergisini ödediler gelicek dediler bu sefer de sonradan edilen siparişler başka bir arızadan dolayı geri yollandı para iadesi yaptılar yani anlayacağın boşver başın ağrımasın