dolunay01 aynı şeydenmi bahsediyoruz bilmiyorum ama en baştan anlatayım benim oğlan yarım sünnetli doğdu sonra biz 40 günlükken sünnet ettirmek istedik bazı doktorlar 6 aydan önce olmaz dedi ama biz bir doktora daha gösterelim dedik ve göstermez olaydık. O gün sünnet edildi bi baktıki doktor pipide çift delik var, biri normal yerde diğeride idrarını yaptığı iğne ucu kadar minik bi delik. İdrarını yaptığı deliği büyüttüm dedi gönderdi ama aradan 6 ay geçti oğlum hala ıkınıyordu bi gün bezini açtım bekledim ve ıkınmaların sonucunda çiş yaptığını gördüm. Hemen doktora götürdüm, delik küçülmüş tekrar açmamız lazım dedi. Hemen hemen her yıl bu böyle tekrarladı, en sonunda o küçük delikle normal deliği birleştirdi. Bu yıl kontrole götürmedim önümüzdeki ay götürücem inşallah tekrar ameliyat durumu olmaz