zeynepzeze bıze dedılerkı cok acıl bır durum degıl zaten 1 yaşla 3 yas arası yapılıyor dendi .1 yas olmadan gıturduk pıpının olgunlaşması ve derısın kalınlaşması gerekiyor bıraz daha dediler sonra pandemı cıktı ameliyatlar ertelendi falan daha fazla gecıktıt eden baslıycaz artık coronanın biteceği yok maalesef ,sızın durum basıldı agırmıyfı amelıyat sonrası nasıl durdu bebegınız,geçmiş olsun