kubusss canım emmekten başka ne biliyor ki bebeğin sürekli emmesi çok normal inan yaşadıklarını bende yaşadım suan 3,5 aylık 1,5 aylıkken kestim sen gibi veriyordum mamayı ama sütüne güven. Bebeğin açlıktan değil tel bildiği reflex emmek olduğu için emiyor. Kilo alımı gayet güzel bence mama ile alakası yok aldığı kilonun