Mervahap benim boyum 155 kilom 65 ti. Yani boyuma göre kiloluydum. Bi anda dank etti kilo vermem lazim dedim. Hedefim 55 ti. Sıkı bir diyete basladim tatliyi kestim ekmegi kestim porsiyonlarimj küçültüp o kadariyla doyabilecegime inandırdım kendimi. Birde telefona uygulama indirip günlük egzersiz yaptim yatmadan. Bir buçuk ayda 65 kilodan 57 kiloya indim. O kilodayken hamile kalma plani yapmaya basladim ama hemen olmaz diyordum oldu. 57 kiloyla hamile kalıp 66 kiloyla sezaryen oldum. 10 gün sonra tartıldığımda 58 kiloydum. Kızım bugün tam bir aylık 57 kiloyum. Eğer veremeseydim birkaç ay sonra tekrar yaptığım diyet+egzersize başlayacaktım. Tabi şuan yine hedefim 55 boy kısa olunca kilo hiç yakismiyor