Ben 54 kiloydum hamile kaldığımda sadece 7 kilo almıştım göbeğimde çok az vardı anlaşılmazdı hamile olduğum. Aslında sevinmem gerekirdi az kilo aldığıma ama, göbeğim küçük diye herkes senden fare gibi çocuk çıkar , hiç karnın yok, doğurursan kuvözde yatar vs. Gibi şeyler söylendiğinden hiç güzel bi hamilelik olmadı. Bebeğim doğduğunda 3.410 kiloydu herkes şaşırdı 🙄
e haliyle bütün kilo gitti hatta fazlasıyla 53 kiloya düştüm. Her ne kadar görünüş , sağlık bakımından kilom beni kötü göstermesede insanların söyleyecek şeyi bitmiyor. Senin sütün olmaz, sütün çocuğu beslemez…. ah ah dolmuşum 🥲