İyi akşamlar hanımlar tuvalet alışkanlığını basıl kazandırdınız çocuklarınıza oğlum 32 aylık kakasını bir kaç gündür tuvalette yapıyor götürüyorum ama bezi gene bağla diyor bugün gün boyu hep onu götürdüm ama her gittikten sonra gene bez bağladım Kilot giydirme diyor kendi uzanıp bezini bağlatıyor sizce bağlamakla yanlış mı yapıyorum bir anda zorlamak istemiyorum ne yapacağımı bilemedim