Merhabalar hanımlar kızım bugün bir yaşına girdi ve çıkmayan dişi de bugün çıktı çok mutluyum bu konudan dolayı ama kızım bir yerlere tutunup kalkmiyor ve yürümüyor emeklemiyor elinden tutunca yürüyor desteksiz oturuyor yürüteç e çok koymuyorum kestim nerdeyse ama koyunca koşuyor yemesi çok iyi ona rağmen zayıf 8 500 kg kelimeler söylüyor adını söyleyince bakiyo göz kırpar alkışlar ama bazen korkuyorum birseysimi var diye sofra koyunca çırpınıyor çok heyecandanmi başka bir şey denmi bilmiyorum haftaya doktora götürücem bizim gibi yaşamış olanlar lütfen yazabilirseniz sevinirim 🤗