000007 öncelikle gözunüz aydın ve cok gecmis olsun.. bende 35+2 suyum geldiginden dolayi erken dogum yaptim. 11 gün küvezde kaldi şuan 8 bucuk aylugiz cok şükür. Merak etme iyilesecektir ve inaninki cabuk toparliyolar. Ben suan ilk dogdugu resimlerine bide suanki haline bakiyorum ne ara büyudün diyorum 🤗 rabbim tez zamanda saglikla kavustursun. Bence şuan bol bol dinlenin geldiginde bugünler araniyo 😀