Miniminikusum 2 aydan önce bebekler gazlarını fark etmeden bilinçsiz çıkartıyorlar ama 2 aydan sonra bu kayboluyor .Kendi kaslarıyla çıkarmaya başlıyorlar.Daha doğrusu bunu bilinçli çıkarmayi öğrenmeye başlıyorlar.O yüzden 2 aylık dönem gaz çıkarma açısından problemli bu dönem 😌Daha çok zorlanıyorlar öğrenme aşamasında oldukları için