Mhmtaff Baby turco kullanan var mı memnun kalan ya da kalmayan almayı düşünüyorum ama kararsız kaldım sleppy kullanıyorum şuan hangisi daha iyi acaba
Tubi7 Mhmtaff ben de denemek için aldım, hatta abartıp biraz fazlaca almışız, 2-3 gündür takıyorum gündüz bunu kullanıp gece primaya devam etmekti amaç ama sanki sevemedik pek, kızarıklıklar oldu 🤗
Ayla-T Mhmtaff Slepy kullanıyordum baby turco aldım slepyde sızdırma sorunu yaşarken bu bezde hiç yaşamadım. Gerçekten gayet memnunum. Pişikte yapmadı. İndirimdeyken almıştım gayet uyguna da geldi 250 tanesi.
Gulcan88 Mhmtaff bende oneri uzerine aldim gayet hoşuma gitti slepye cok benziyor zaten ama slepynin lastikleri cok iz yapiyor bu daha guzel kucuk bi paket alin deneyin her bevek bir olmuyor cunku
Elifkrt27 Mhmtaff ben bir paket aldım denemek için çok topaklanma ve tasma oldu ben molfix kullanıyorum yıllardır aşırı memnunum bazen değiştiremiyorum 12 saat kalıyor ne tasma ne topaklanma ne pişik hiç olmadı şükür
Khumar_cafar Annem ucuz diye kizima baby turco almisti kecenlerde. Hic kullanamadim pisik yapti cunku. Hemde oyle boyle degil. Baya yakti bebemin.poposunu. halbuki hic pisik olan bi bebek degildi. Gerci ben pampers disinda hangi bezi denediysem pisik oldu ama 😄
Mhmtaff Ayla-T bende iyi yönlerini duydum ama biraz da kararsız kaldım evet sleppy biraz sızdırma yapıyor dışına çıkıyor genelde
ToprakinAnnesi Baby turco doğadan kullanmaya başladım. Sleepy natural 5 no kullanıyordum sıkmaya başlamıştı ama bunun 5 nosu daha iyi oldu. Yakında 6 nosuna geçicem tek sıkıntısı yan cırtları kısa gibi geldi bana. Gündüz asla taşma yaşamadım. Gece 1 kere çok dolmuştu bezi öyle sızdırmış sadece. Genel olarak memnun kaldım. Kalite olarakta sleppy ile aynı geldi bana ıslaklık göstergesi var dış yüzey vs.
ToprakinAnnesi @Mhmtaff hayır canım mustela pişik önleyici krem sürüyorum engellesin diye yapmadı yani bize her bebek aynı değil kimine yapıyor kimine yapmıyor, sana tavsiyem deneme paketi al. 12li deneme paketi var trendyolda
rike-nile-aro Mhmtaff doğadan olanı çıkmadan önce normal olanından almıştım almaz olaydım. Kıpkırmızı oldu. Birde petrol gibi bir kokusu var. Çiş yapınca çocuğum yanına yaklaşılmıyordu kokudan. Lastikleri çok sıkı. Sevmedim ben primaya devam. Denemediğim bez kalmadı. Yinede Prima