Elali bize ilk topuk kanından sonra söylediler kistik fibrosiz olabilir 2. Defa topuk kanı alacaz diye. 2. Sonuçta yüksek geldi ve ter testi yapılması gerekiyordu. Ama Türkiye’de olmadığını söylediler. Bayağı araştırdık sonra bunun bölümüne gittik ve bir sürü test yapıldı negatif çıktı ve Allah’a çok şükür belirtileri yoktu.
Yani bayağı bir test yapıldıktan sonra net bişey söylüyorlar.
İnternetten çok araştırmayın çünkü internet öyle bişey ki öksürsen yarın ölecen diyor. İstisnalar hariç.