Iyi akşamlar kızlar adetim 5 gündür gecikti bu sabah test yaptım önce tek çizgi çıktı bi kaç dakika geçtikten sonra çift çizgi oldu.Şu an hiç bir belirtim de yok ama genelde göğüs hassasiyeti en net belirtiymiş.Şaşırdım kaldım belirtiler için çok mu erken yada test bozuk falan mı bilmiyorum.İki ay önce de 8 gün gecikmişti adetim hazır değilim ikinci çocuğa 🙈