Cagla Görüntüsü de çok mide bulandırıyor ya. Olmadık yerden çıkıyorlar bıktım valla.
Sevgi1 DDT çok zararlı olduğu için artık yok diye biliyorum ben. Yoksa en güzel ilaç oymuş sanırım. Önceden hem tozu hem de spreyi varmış onun.
PoyrazinannesiEbru Bilgi için teşekkürler. Doğru söylüyorsunuz can havliyle bazı böcekler ölürken yumurtluyolar, anaları ölse de danalari kalabiliyor