Bebeklerde makatlarindaki kas tam gelişmediği için kakayi itemiyor kakasi da öyle sertse bebeğin yapmakta güçlük çekiyor biogaia diye bi ilaç var bağırsak florasını düzenlemesi için onu kullanabilirsin ben bebegimde kullanıyorum ama sen yinede bi doktora göstersen bebeğini iyi olur ek gıda da alıyor ya oda bebeğini kabız edebilir