Benim bebegimde 2 aylık bizdede bu problem bas gösterdi. Tabiki Dr a sormadan bişi yapma ama dedikleri gibi 9 güne kadar normal diyolar ama gel birde onu bebege sor ıkın ıkın yapamıyor mahvoluyolar. Ben bebegin poposuna ucunu zeytinyağına bandırdıgın pecete soktum cok minicik biraz bekledikten sonra yaptı. Eminimki annene filan sorsan bilir bunu. Birde popodan cok minicik sabun da sokuyolar ki bende denedim hemen yaptı kakasını. Denemek steyip istememek size kalmış ben yapmıs biri olarak cocugum cok rahat etti ama siz genede kendinize güvenmeyen bişi yapmayın. Cok gecmiş olsun