Damlasedat Merhaba anneler oğlum 4ayi doldu agzi akiuo sinirleniyo ishal arada atesi oluyor damaklarinda dis izi belli oluyor cok hircin herseyw ağlıyor siz neler yaptınız biz tetal granül kullanıyorum ama bizde bi etken göstermedi