nilsimay Aznurr canım benim kızımda bugün 3 aylık oldu ve araştırdığım kadarıyla bebekler 14 gün bile kaka yapmayabilirmiş. Gazı çıkıyordur,cis yapıyordur sorun yok. Bizde günde sadece 1 kez yapıyoruz bazen 2 gümde 1 oluyor
Nest Benim bebeğim de 3 aylık. Günde bir kere yapıyor. Doktoru çok normal dedi. Sizinki de normaldir 🙏