NeFa korkmayın benm kızımda 35 haftalık doğdu ondada geyrek batmasi oluyordu kucağa alındığında veya yanlış tutulduğunda gecede olsa ablama giderdik oda kayinvalideniz gibi yaparak duzeltirdi rahatlardı kizim sağ el ve sol ayak birlesmiyorsa veya sol el sağ ayak o zaman geyrek(iyalari) batmış oluyor .. peki kucağınıza aldığınızda huzursuzmu yine sırtını size dönük tutarak bi deneyin