Mlke301020 H12345 maalesef güncellemeler uygulama ve telefonu ileri sürüme taşımak için ama bizimkiler eski kalınca kaldırmıyor tel donuyor. Bende de 7 plus var mecbur güncelliyorum yoksa uygulamaları açmıyor.
Koalammm H12345 Maalesef iPhone’da öyle ne fotoğraf çektirir adama ne uygulama yükletir ne de başka birşey
GizemHazal H12345 onun için istiyosan evet camerası güzel ama yavaş 8 alabilirsen 8 almayı dene derim
SeverusSnape H12345 bütçe ayırabilecekseniz 8 ve üzeri tercih edin. Ben şu an 6S Plus kullanıyorum mesela, son aldığı güncellemeden sonra bi daha güncelleme alacağını sanmıyorum. Anca iyileştirme güncellemelerini alır, sürüm değişmez yani.
Assa H12345 suanda ben kullanıyorum ve bugun yeni sürüm geldi aşırı kasıyor o yüzden alma verdiğin paraya değmez imkanım olsa bende değiştirmek isterim
Bebekcik2406 H12345 benim ve eşimin ı phone 6 s i vardı ikisini verip bana ı phone 7 aldık 2. El üste biraz para verdik, kamerası falan iyi oğlumun elinde perişan oluyor fazla iyi birşey almak istemedim memnunum şimdilik
Sezenaksukarademir H12345 doğru bende o yüzden 8 aldım 2. El ama temiz bir yerden aldım 4 aydır kullanıyorum çok şükür bir sorunu yok
H12345 Z19e hayır ama alanlar zamanında almıştır muhtelemelen 2016cikmis . E bende sıfır alacaktım ve aradan 5yil geçmiş ondan ötürü yeniden alınırdı diye
Bebek2020_ H12345 2 gün önce ben iphone aldım. Ondan önce 6 yıl boyunca 5s i kullandım ama güncelleme daima geliyordu. Bir ara iphone eski iphoneları yavaşlatmaya çalışmıştı. Mahkemeye bile verildi ama kaybettiler