fistikcisahap Merhaba güzel anneler, bu marka kullanan var mı? Şu an mama reddi yaşıyoruz, yer mi yemez mi özellikle mama reddi yaşayan varsa bunu kullanınca geçti mi?
Ookaan fistikcisahap ben normalde bebelac kullanıyorum ama 1 ay önce bulunduğum yerde aradım aradım bulamadım sonra mecbur bundan aldım hiçbir sıkıntı yaşamadım kızım sevdi gaz falanda yapmadı, doyuyorda o yüzden kullanmaya devam ediyorum
Annisss fistikcisahap ya durumunuzu bilemem tabi ama ben bim in devam sutunu aldim bi kere bildigin sekerdi mamasi ne kadar guvenilir bilemiyirum bebelac alin en azindan derkm
[silindi] fistikcisahap kilosu iyiydi ztn bı ara bazı sebeplerden dolayı sütüm azalmıştı diye bı kutu vermiştik belki yarısıdır. Oda doktor vermene gerek yok demişti yoksa iyi mama