burcu1234 Bilgisi olmayan arkadaşlar için aşık kartında yok ama 9. Aya kızamık kızamıkcık aşısı eklemişler. Sağlık ocağından aradılar. 11. Aya kadar yapılıyomuş.
Kereminannesiii burcu1234 her sağlık ocağı yapmıyor sanırım isteğe bağlı diyorlar ama bize seçenek sunmadan aşınız var deyip yaptırdılar çok tereddütte kaldım vurdurduk ama
Tuba0707 Benim kızım 9 aylık Bu ay sağlık ocağına gittik aşı 1 yaşında yapılcak dendi kilo boy kontrolü yaptılar sadece
burcu1234 Tuba0707 özel doktorumuzu aradım sordum. Evet yeni eklendi suriyeli çocuklarda çok fazla o yüzden dedi. İsterseniz sorun tekrar
burcu1234 Kereminannesiii doktordan teyit aldım ben yaptırın dedi. Ama cuma menenjit yaptırdık o yüzden 10 gün geçsin diye randevu verdi ebe
Papatyam-46 Ben üç aydır bekliyorum kızamık aşısını her aradığımda sağlık ocağını gelmedi aşı diyor gerçekten endişeleniyorum kuzum bir yaşında oldu hala aşı yapamadık