Asys
Öncelikle çok geçmiş olsun.
Muhtemelen şu an şoktasınızdır.
Yolunuz biraz çetrefilli, biraz uzun olabilir. Ancak dimdik durmanız lazım.
Önceki konunuzu anımsıyorum. Hastalık çok çok başında şu an sanırım .
Tedavi malum, pahalı. Ancak şu an yeni başladığı için semptomlar zamanınız vardır diye düşünüyorum. Yarın ilk iş yardım kampanyası için izinleri almaya başlayın.
İzinler tamamlandığında buraya da yazın olur mu?
Allah miniğe şifa, size güç kuvvet versin.