Yeniann3
Merhaba 👋 ben de 8.ayda oğluma alıştırma bardağı aldım Hanimish marka bişey bence güzel 👍🏼 akıtmıyor sadece oğlum bi anda çekince fazla geliyor su bi anda tıkanıyo, dengeli vermek lazım..
Ama benim oğlum biberonla da içiyodu seviyordu bi zorluk yaşamadık 🤷🏻♀️ başka da marka ürün kullanmadım bilmiyorum