Asel8 Bebeğim 4 aylık 2 gün önce aşı oldu bugün kakasını yaparken çok ıkındı birkaç kez kıpkırmızı oldu çok az miktarda yeşil katı kaka yaptı 3 kere azcık yaptı ama çok zorlandı neden olabilir zeytin yağı versem mi yardım edin
Asel8 obo1903 vegaferon verdi sağlık ocağı 2 gün oldu ama henüz kullanmaya başlamadım oda kabız yapar kakası siyah olabilir dedi kusmada yaparsa kullanma dedi ama zaten daha başlamadım onu kullanmaya 1 haftadır laktozsuz mama kullanıyoruz gaz için o yapmışımdır acaba
obo1903 Asel8 olabilir belki bilmiyrum o verdiği vegaferon yapmaz sadece alerji oalblr eğer yaparsa verme demişti bana da ama zaten o her zaman kullanılmaz ağrısı olunca veryom bazen hemen iyi geliyor uyuyo
Asel8 EMINARDAM 2 günde bir normal yapıyordu ya dünden beri azcık katı ve yeşil yapıyor laktozsuz mama kullanıyordum sanırım o yaptı ya bıraktım onu