230820 gece çok emmiyorlar ya sıvı çok alamıyorlar o yüzden normal kabul ediliyor ama gün içinde ertesi günde devam ederse enfeksiyon ola bilir .Bir sabah resmen turuncu gibi olmuştu kızımın ama çok az idrar vardı yani gece emedigi için olmuştu gün içinde emdi ikinci bez normale döndü