Direk konuya geçeceğim Kayınvalidem gilden geliyoruz kızım 4 aylık küçük kaynim 11 yaşında tutturmuş masanın üstündeki yoğurttan tattırayım azcik yicek mi oda koyun yoğurdu diye hayır daha çok küçük ben vermiyorum dedim birsz ciddiligimi belli ederek Allah var kayınvalidem alınmaz yanlısı varsa söyle der şakamız da var kayınvalidem ile gidip annesine soruyor bende tekrar dönüp küçük kaynima annesi benim dedim kendin ye dedim kendi yedi doğru yapmış miyim yoksa kayınvalideme ayıp mi oldu acaba eşim de vardı oda söyledi küçük daha diye