Zeka kartları aldım ben de ağlamadığı emmediği ve uyumadığı o kısacık zamanda fırsat bulursak onlarla göz takibi yapıyoruz. Ellerimize bakıyoruz, aynaya bakıyoruz. Sohbet ediyoruz , pencereden dışarı bakıyoruz. Seviyor bakmayı. Bir de sakinse yüz üstü yatırıyorum ellerinin üstüne kalkıp kafasını yukarda tutuyor, sırt üstü dönüyor, bu arada gaz da çıkarıyor 😊spor gibi bir şey oluyor. Ama inanın bunlar hergün düzenli olamıyor maalesef.