Elfida-10 HandeSs Philips Avent kullanıyordum damlatmaz almıştım ama maalesef geçen gün farkettim ki damlatıyor Nuk markayı herkes çok öneriyor
MasalMomy HandeSs ben bu kadar para vermeyi istememiştim wee baby aldım 25 tl di o zaman. 7 ay 15 günlük kızım pipet ile içiyor 1 haftadır alıştırma bardağını kaldırdık 🤷♀️
BeybininAnasi Chicco bence çoook kötü. Tavsiye etmiyorum. Hiç memnun kalmadım. Deliği çok geniş. Malzemesi de zor temizleniyor, düzenli yıkamama rağmen iç kapakta siyahlıklar oluştu. Ki kaynatıp sterilize de ediyordum sık sık.
HandeSs nazatamina Gene olarak rn cok bu iki marka tercih ediliyormus arastirmalarima goreancak brn karar veremedim