Sanemsoz Merhaba doktor önerisiyle aldık tutti fruttili..13 aylık kızım.Ama içiremiyoruz sevmedi.yoğurt içine karıştırdım onu da istemedi.zaten çok iştahlı biri de değil.önerileriniz var mı nasıl içirebilirim?
Ikrazumra19 Sanemsoz yogurt sanki olmaz gibi ya su ve ya meyve suyu daha mantikli sanki birde portakalli filan daha cok seviliyor
Annebalisi Meyve suyuna karıştırılıyor mu acaba portakal suyu sıkıp içine koysanız bi o geldi aklıma🙃
Annebalisi Sanemsoz Rica ederim. Bende size bir soru sorayım😌 Balık yağını hangi sebepten verdi doktor yani herhangi bir değer eksikliğinden dolayı mı yoksa kullanılması gerektiği için mi ? Bende yeni götürdüm 18 aylık ama herhangi bir takviye kullanmamızı söylemedi.
Sanemsoz Annebalisi ben artık balık yemediğini söyledim.haftada 3 yiyorsa gerek yok demişti.hiç yemediği için tavsiye etti
Sanemsoz Annebalisi bir de içmek istemezse zorlama dedi ama insanın içi gidiyor 170 tl verince🙈😆ömrü de 3 aymış zaten.eşim en olmadı ben içerim diyor 😆
Annebalisi Sanemsoz Evet pahalı bir balık yağı umarım seve seve içer😌 Eşinizin çözümüde mantıklıymış bu arada😅 Cevap için teşekkürler 🙏🏻
Arel19 Bizde 14 aylığız aynını aldım d vitamininin damlalılığına çeker veririm diye duşunuyordum ama ilaç aaaaa yap annecim deyince gelip agzını açtı lıkır lıkır içti iştah açıyormuş kimle konuşsam kilo aldımış 15 ay devam edeceğim öyle deneyin isterseniz
Sanemsoz Arel19 teşekkürler deneyelim bakalım.zaten kilosu o kadar az ki keşke içse de iştahı açılsa.tek avuntum kan değerleri çok iyi çıktı.Zaman zaman önemli olan sağlığı diyip kendimi rahatlatmaya çalışıyorum
Arel19 Sanemsoz ğzülmeyin hareketliyse keyfi yerindeyse kilo sadece rakamsal bende çok takıyorum diğer bebeklerin yanında bakıyorum benimki minyon ama yapısal işte ne yapalım gece sutıne prinç unu hurma özü 6 kepçede mamasından koyup orgsnik bebe biskuvi eziyorum salep kıvamı içiriyorum yatmadan onuda yapmasam artık duracak kilosu
Sanemsoz Arel19 çoook hareketli ,mama zaten hiç almadı hep anne sütü,10. Aydan beri yürüyor,8,5 kg.Azıcık üzülüyorum sanırım ama keyfi yerinde maşallah inşallah yemek yemeyi sever zorlamıyoruz çünkü