Arkadaslar merhaba . 3 aylik kizim var. Biraz fazlami duygusal davraniyorum bilmiyorum ama mesela gun icinde kizim hep yatar vaziyette arada aliyorum cocuk sarkisi acip oynatiyorum oyun halisina koyuyorum ama oynayamiyi fazla cingirikla oynatiyom seviyom . Ama zamaninin cogunu uzanarak gecirdigi icin uzuluyorum . Malum kış disarida cikaramiyoruz . Sizler nasil vakit geciriyosunuz bebeginizle 3 aylikken fikir almak istiyorum🙏