Nevsevmom Arkadaşlar balık yağını çocuğunuza kaç yaşında hangi marka olarak başladınız faydasını gördünüz mü yazar rica etsem 🥰
Balbocegi Nevsevmom bir yaşına girmek üzere ben de yeni aldım. Her gün mü kullanmak gerekiyor acaba 🤷🏻♀️
Nevsevmom Balbocegi hangi marka aldınız bende yeni kullanmaya başlıcam 20 aylık olcak kızım hergün veriliyor galiba
Yigitaynur66 Nevsevmom bizde yeni başladık kötü kokuyo evet ama benim oglum küçük o yüzden içiriyorum biraz büyürse içmeyenler bildigin balık kokuyo
Cennetkokulum26 Nevsevmom evet hergun bı çay kaşığından fazla olucak şekilde veriyorum. günde bir kez tok karnına.. benm bebeğim iştahsız ve ayına göre zayıf bir bebekti onun üstüne toparlandı.tadi fena değil pek sevmesede