Kızlar,benim kızım şu anda 5 aylık ve chicco num damaklı emziğini(physio forma) 0-6 ay kullanıyor.6 ayında değiştirince aventin ultra air emziğini kullanmak istiyorum.Sebep chicconun bu serisinin 6-16 ay olanının gece için olanı yok yani fosforlu.ama aventin var.Sizce alır mı aventi?geceleri sık sık emziğini çıkarıyor onun için onu kullanmal daha rahat bulmak için