Her bebek gürültülü kaka yapmaz mı ya çünkü benm kızım doğduğundan beri gürültülü yapıyo ve sürekli olmasa da bazeen sütü fışkırtarak cıkaryo bende cok emmesibe yormuştum bu olayı. Ama devamlı kusuyo ebeye sorduğumda pek sıkıntı olacağını zannetmiyorum ama yine de bi doktora git demişti.