kutgun ilk önce ağıra kaçmayın.kaşık mama,muhallebi falan biraz ağır.ilk meyve suyu(elma) ve sonra başkaları tabii bağırsağına uygun.Daha sonra meyve püreleri sonra dediklerinizi vere bilirsiniz.Bizim kız da zayıf ben 4 ayından meyve suyu püreleriyle başladım sonra kaşık mamaya geçtim.