Gulsumdefne dogum izninde olmanız tercih yapmanıza engel değil, keske yapsaydınız. Okul idaresi puan üstünlüğünü göz önünde bulundurmak zorunda. Sizin puanınızı yüksekse o gider siz kalırsınız. Aksi halde sizin girmeniz gerekir. Anladığım kadarıyla idare lehinize işlem yapmıyor. Oncelikle silsileyi bozmamak için okul idaresine durumunuzu anlatır dilekce verin.( kucuk bebeğinizin olması, emzirdiginizi vs. belirtin mutlaka) dilekcenizi verirken cevaba istinaden bir üst makama dilekce verebileceğiniz uygun bir dille belirtin. Baktınız oralı olmuyorlar, vakit kaybetmeden ilce milli eğitime durumu bildirin. Tavsiyem 15 subat öncesi bunu çözüme kovuşturmanız. Göreve başladıktan sonra egitim- ogretimin sekteye ugramamasini one sürerek isi zora sokabilirler