Kabızlık sorunu yaşıyorum bunun için gitmedigim doktor kalmadı ama hiç bir şekilde sonuç alamadım… Üç dört gün tuvalete gitmedigim günler oluyor.. bugün üçüncü günüm ve aşırı derecede karnım dan rahatsızım kayısı suyu kayısı hiç bişey fayda etmiyor.. annem ((( acı çehre ))) iç dedi ama emziriyorum içsem sorun olur mu bebeğim 7 ay 21 günlük