Mom55 ben günde 2 sefer sabah akşam, bazen de sadece akşam 60 cc kadar veriyodum çok fazla kullanmadım (keşke kullansaydım bebeğim daha iyi kilo alabilirdi)
Zamanla 2 günde 1 varmeye başladım akşamları.. Sonra da bıraktık.
Ama biz de anne sütü sarılığı yoktu sebebini anlamadık uzamış sarılık dediler 🤷🏻♀️
Anne sütü sarılığında 2 gün emzirmeden, sadece mamayla beslemek gerekiyor diye biliyorum.