Stoksuz çalışıyorum. Yani şöyle ki bebeğim 11 aylık. Ben 9-15.30 çalışıyorum. İşim evime yakın 15 dk. Kızım saat 10 ve 14 gibi 100 CC süt içer 2 kere yani. Ben işteyken öğlen sağıyorum 120-130 CC çıkıyor sabit. Daha sonra eve gelince tek memeyi emzirip diğerini sağıyorum 70 CC kadar çıkınca yetiyor işte. Yavaş yavaş evdeki sağımı bitirmeye çalışıcam yaşından sonra tek öğün 130 veririz diye düşünüyorum ama tabi ihtiyacına göre şekillenir artık. Eve gelince hemen meyve falan atıştırıyorum süt üretimi için bol su içmeye çalışıyorum
Bir de benim kızım buzluktan çıkan sütü içmiyor. O yüzden ertesi güne taze taze hazırlıyoruz