serhattt sabah 7 8 arası kalkıyoruz bizde.
nasıl uyutuyorsunuz peki sallayarak mı?
Yok evimiz çok sıcak değil aslında ideal ama ben hic bir şekilde sallamiyorum kendi uyusun diye omzuma alıp pispisliyorum sürekli. Ama uyumuyor bu sebeptenmi acaba.
Ama gece uykusuna vs de hep omzumda pispislayarak geçiyor.