Kızlar merhaba iyi akşamlar, yarın kan ilacina başlayacağız. Duydufum kadarıyla sağlık ocağı verdiği kabızlık yapıyor denildi , eczanede kendi özel alınan daha iyi diyorlar . Fakat he bebek de aynı değil dır sanırım. Sizler hangisini kullanıyorsunuz bebeğinize