İyi akşamlar arkadaşlar benim bebeğim 11 aylık bir kaç hsftaönce çoçuğumu idrarı lokuyor diye hastaneye götürdüm ama kadın balmadan bişeyi yok dedi gönderdi sınra kızım çok ateşlendi ve bsşka bi özele gittik ve idrar yolu enfeksyonu çıktı antibiyotik veripp gönderdi pazar günü yine ateşler içinde yandı ve devlet hastanesine götürdüm kızımda çok yüksek enfeksiyon varmış 3 gün balalom dediler baktılar yine düşmemiş yarın hastaneye gideceğiz başına böyşr bişey gelip düzelen varmı ve ne şekilde düzeldi ??