Ebrunun_Zeynosu Merhaba guzel anneler 2 buçuk aylık kizim uykusundan arada sırada ağlayarak uyaniyor.Karni tok,alti kuru iken..Acaba gaz mi sıkıştırıyor? Sizinde boyle bir şikayetiniz var mi? Nasil bir çözüm buldunuz?
Berenkooommm Ebrunun_Zeynosu bizimde öyle uykudan sanki eti kopmuş gibi ağlıyor gözü kapalı annem oku sürekli belki korkutuyorlardır diyor
Ebrunun_Zeynosu Asenana neden agliyor acaba diye araştırırken kabus gorebilecegi de yazıyordu. .Hatta doğduktan sonraki ilk bir hafta bile rüya gorebiliyorlarmis