Hilall-16 Bebeğim sakin dururken emzirmek için aldığımda başlıyor ağlamaya ve susmuyor illa ayağa kalkıp sakinleştirmemiz lazım sakinleşince tekrsr emziriyorum yine ağlıyor neden acaba varmı böyle olan neden olur
denizzmomy Hilall-16 sütünüz tazyikli geliyor olabilir mi ? bu aralar bende aynı sorunu yaşıyorum ondan olduğunu düşünüyorum
pembeblog Benimde öyle 2 gündür zorla emiyor uykuluyken iyi de uyanıkken hem agzini açıyor kocaman ama sonra ağlıyor kendini geri atıyor 3 aylik 😕
Hilall-16 denizzmomy akıtıyor emerken ama bu sorun doğduğundan beri var dil bağı var ondan olduğunu düşünmüştük tanzikli geldiğinde emme sorunumu yaşar acaba öylemiymiş
denizzmomy Hilall-16 tazyikli sütü bebek yutmakta zorlanır ve almak istemez artı ön süt fazla olduğu için gaz birikir ondan huzursuzlanır