Merhaba güzel anneler bugün Dr gittim ve öğrendiğim önemli bilgileri de sizinle paylaşmak istedim . Bir çok post görüyorum ek gıda ile ilgili. Sizi de bu konu hakkında bilgilendirmek istedim. Öncelikle
sebze kullandığınız da 1 tatlı kaşığı zeytin yagi kullanmalısınız . Ben 2-3 damla koyuyordum Dr . Yağ çok yararlı onu arttır 1 tatlı kaşığı kullan dedi .
Meyve tüketimi 4 den önce yapılmamalı. Erken verildiğinde iştahsızlık yapar 4 den sonra meyve verilmeli dedi .
Ve kesinlikle meyveler püre olmiycak . Haşlana bilir ama çatalla ezilicek .
Minik minik doğranmış olmaliymis cignemeyi o sayede öğreniyorlarmış.
Ve asla meyveli yoğurt yedirilmemeli dedi . Özellikle muzla yoğurt daha fazla kabızlık yapıyormuş . O yüzden meyveli yoğurt çok bilinen bir yanlış meyveler kendi tüketilmeli dedi.
Sabah kavaltisinda da bol bol protein verilmeli (yumurta , yulaf gibi ) . Ve asla blendır kullanmıyoruz 🌸 umarım size de faydalı olmuştur.