Melek04 Oglum 1bucuk yasinda dunyaya geldiginden beri kabizlik problemi var 3 gunde bir yada4 gunde bir ama agliyarak yapiyor cok aci cekiyor yapinca napicam bilmiyorum doktora goturuyor normal diyor anlamadim
Kuzumveben Melek04 poposunda catlak var mi bakildi mi aglarak yapiyor dediniz,triodlerine bakildi mi,sut ve urunlerine alerjisi var mi bu tarz testler yapildimi