Tecrübeli anneler yardım . Bebeğim emmiyor. Üç aylık oldu zaten hep isteksiz emiyordu . Bu aydır geceleri emmeyi bıraktı . Sürüm iyice azaldı . İki gündür siringayla veriyorum en fazla 300 ml olmuştur bi gunde . Sütünü sagip verenler siz ne kadar veriyorsunuz gunde. Altı kiloluk bi bebwgin gunluk süt ihtiyacı 939 ml mis . Benim ki yarısı kadar bile değil . Ama bebeğim huzursuzda değil