Buse99810 bizim ki anne sütü almasına rağmen kokuyordu ama öyle böyle değil.tahmin ediyorum nasıl bi koku olduğunu.bide gürültülü yapardı.valla derdin ki boya bak,ayına bak o ses ve koku bundan mı çıktı biz ilk başkarda birbirimize bakıyorduk eşimle ayıp be diye..inanması güç ama ek gıdaya geçtik de gürültü de gitti kokuda normale döndü.(valla oda sırf onun gazı kokuyordu kaka yapmamasına rağmen o kadar diyim de kaka kokusunu sen düşün)