Kızlar merhaba. 7 buçuk aylık bir oglum var geçenlerde post açmıştım iliski sırasında kaza oldu diye hatta baya da linç yemiştim 🤣 Bugün akşam üstü ic çamaşırı da az bisey kan gördüm adet gibi değildi dogumdan sonra olmadım adet olsam bu kadar az gelmezdi heralde. Sizce ne olabilir? Yerleşme kanaması nasil olur